Sinterklaaswandeling

24 november 2020

Beste ouders,

Binnenkort is het weer het leukste feest van het jaar: Sinterklaas. Een feest waar alle kinderen naar uit kijken.  Dit zou een hoogdag voor alle kinderen moeten zijn. Spijtig genoeg steekt corona ook hier een stokje voor. We willen toch graag iets leuks doen met alle kleuters en leerlingen.

We gaan een heuse sinterklaaswandeltocht organiseren met onze school.

Hoe pakken we dit aan?

• Ieder kind gaat in de klas aan de slag. Ze maken een tekening, schilderij, knutselwerkje, collage, …. in verband met sinterklaas.
  • Jullie hangen thuis deze tekening duidelijk zichtbaar aan het raam.
  • Je laat ons weten in welke straat we zo’n leuke tekening kunnen vinden. Hoe? Je dropt je straatnaam via facebook op ons evenement of je mailt de straatnaam door aan de klas juf. Zo weten andere ouders waar er overal in Scherpenheuvel mooie tekeningen hangen.
  • Je kan met je gezinsbubbel een wandeling doorheen Scherpenheuvel maken en de tekeningen van de andere leerlingen en kleuters bewonderen. Denk eraan: hou afstand en ga niet samen met andere gezinnen op wandel.
  • Wie wil kan het bijhorende opdrachtenblad invullen en terug aan de juf of meester bezorgen.

Teken Sinterklaas en stuur ons uw tekening - Landbouwleven

• Veel wandelplezier.