Ophalen van leerlingen lagere school met de auto

11 september 2020

De parking Mariahal is afgewerkt. Het is een ruime, mooi verzorgde parking. We zullen vanaf maandag 14 september de kinderen die met de wagen worden opgehaald niet meer naar de grasparking begeleiden.

De school is met de parking Spordel en de parking Mariahal verbonden via een veilig voetpad. Dat voetpad zie je rechts op de foto. Op regelmatige afstanden is er een doorgang naar de parkeerplaatsen voorzien. De leerkrachten zullen de kinderen via het voetpad in rij begeleiden. Het is de bedoeling dat je je kind aan zo’n doorgang aan de rand van het voetpad oppikt en meeneemt naar je wagen. We zullen geen kinderen alleen tussen de wagens laten gaan. De leerkrachten begeleiden de steeds kleiner wordende groep kinderen tot de laatste doorgang, ter hoogte van de brug naar de Mariahal.

Het spreekt voor zich dat u bij het vertrek rekening houdt met de andere weggebruikers, zodat alles veilig kan verlopen.

We zijn ervan overtuigd dat alles op deze manier veilig zal verlopen. Als je toch problemen ervaart, aarzel dan niet de school te contacteren.

Het schoolteam