Inschrijven bij KSD Secundair

12 januari 2021

De link om aan te melden voor het eerst jaar secundair:

Aanmelden voor het eerste jaar secundair kan vanaf maandag 29 maart 14 u. Dit kan tot en met maandag 26 april 14 u. Meer info vind je in de brochure op de pagina's 26-30.: Klik hier om naar de brochure van de eerste graad te gaan. Ontvang je graag een brochure bij je thuis of heb je een dringende vraag, stuur dan een e-mail: eerste.graad@ksdiest.be of contacteer ons tijdens de schooluren: 013 33 45 84.

DOWNLOAD ONZE NIEUWE APP VOOR HET EERSTE JAAR SECUNDAIR: Deze gratis app geeft je alle info over je eerste jaar en op een aangename en visueel aantrekkelijke manier! Je vindt er filmpjes van de school, je ontdekt alle studierichtingen en onze troeven. De weg naar je inschrijving ligt voor je open! Raadpleeg zeker ook de veelgestelde vragen of de contactinfo als je ons wil bereiken met je vragen. Je kan ook heel eenvoudig een gesprek met de school inplannen.

'KSD ... stroom door binnen één school'